Päättymätön tarina

Kirjoitan. Luen. Oleskelen.

Kirja-arvonta

Olen kotona! Olen ollut kotona viikon, ja tuntuu kuin en olisi edes ollut hetkeäkään pois. Minulla on vielä takataskussa hieman juttua Wienistä, mutta se on jäänyt kotiinpaluutohinoiden jalkoihin. Yritän saada sen aikaiseksi.

Sitä ennen pikainen ilmoitus: ihka ensimmäistä kertaa kirjailijaelämässäni olen päättänyt järjestää arvonnan. Tarjolla on kaikki ne kirjat, joissa olen ollut mukana:

20150707_200410Osallistumaan pääsee Facebookissa kommentoimalla synttäriarvonta-viestiketjua kirjailijasivullani. Lisäarvan saa jakamalla viestiä Fb:ssä, ja osallistumisaikaa on 20.7. asti.

Kaikki mukaan! Nauttikaahan kesästä — ja muistakaa, että joululahjojen hankkimisenkin voi tässä vaiheessa jo aloittaa. 😉

 

Single Post Navigation

One thought on “Kirja-arvonta

  1. PH on said:

    ”Kummallisen kirjoittajat” on vielä omistamatta, joten osallistuisin arvontaan FB:n ulkopuolelta.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

