Päättymätön tarina

Kirjoitan. Luen. Oleskelen.

Iik! Töitä ja kaikkea.

Maaliskuustani tulikin sitten hiukan erilainen kuin olin suunnitellut. Sain nimittäin yllättäen kiinnostavan työtarjouksen, josta en voinut kieltäytyä. Olen nyt sitten hetken aikaa opettajan sijaisena ja opetan kirjoitusviestintää ja puheviestintää. Tämä on minulle hiukan aiemmista poikkeava työkokemus, joten täytyi tarttua tilaisuuteen. Vaikka oikeastihan minun pitäisi keskittyä noihin omiin opintoihini vielä. Tosin yksi kurssi on enää jäljellä, mutta se ei missään tapauksessa saa jäädä roikkumaan…

Ja kirjoittaakin pitäisi. Olen luvannut itselleni, että tässä kuussa kässäri valmistuu. Olen myös luvannut kirjoittaa yhden artikkelin (joka onneksi on jo aluillaan). Koiranpennun kanssa olisi tärkeää ehtiä touhuta. Siitä onkin tullut aikamoinen arjen piristys. Niin ja kesken kaiken pitäisi lähteä Göteborgiin!!! Lentoliput on varattu aikaa sitten. Lähden viimeinkin vilkaisemaan kaupunkia, missä pikkusiskoni on opiskellut jo useamman vuoden.

Tosiaankin, ensin elämässä ei tapahdu mitään, ja sitten kaikki kasautuu päällekkäin.

No. Sijaisuus on kuitenkin vain joitakin viikkoja, ja osa-aikainen. Varmasti pystyn jotenkin puskemaan läpi tästä kaikesta… En halua enkä oikein voikaan siirtää juttuja eteenpäin. Haluan saada ne valmiiksi ja hengähtää sitten oikein kunnolla. Tänään kirjoitin neljä liuskaa Mustien ruusujen maa 3:a. Jos olisin liian stressaantunut, en pystyisi kirjoittamaan. Siinä vaiheessa jos homma alkaa mennä ylikierroksilla, en pysty enää rauhoittumaan ja keskittymään kirjoittamiseen. Se on sellainen mittari, johon voi luottaa. Niin kauan kuin tekstiä syntyy, kaikki on hyvin.

Malttamattomuus vain iskee tuon kässärin kanssa. On enää niin vähän jäljellä! Teoriassa voisin rykäistä sen loppuun yhdessä viikonlopussa. Mutta sellainen ei oikein sovi minulle. Pelkään että tekstistä tulisi silloin huonompaa. Tällainen neljän liuskan päiväsaldo on minulle oikein mainio.

Jos blogin päivitysvälit venyvät, niin syy löytyy sitten edellä mainituista seikoista.

 

Single Post Navigation

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

